Huhu... Aku ke-boh-san-an disini...

Thursday, October 29, 2009

Hurmm...

Agak kebosanan apabila aku bertandang kat UMAHNO23...
Bukannya aku bosan dgn penunggu-penunggu di sana...
Jangan salah faham...

Cuma, sekarang nie dyorg tengah sibuk dgn assignment-assignment dyorg yang kene submit dalam masa yang terdekat nie. Almaklumlah, dah hampir sampai di penghujung semester. Macam nie la suasananya.

Izzat a.k.a Zack tengah memecahkan kepalanya dengan board-board lanskapnya yang masih belum cukup kepingnya serta model lanskap yang masih belum tegak berdiri. Disamping itu juga, dia sedang mempersiapkan diri dan slide businessplan untuk dipersembahkan dihadapan lecturer dan student-student kolej. Multi-tasking betul la mamat nih...

Manakala team hackers yang terdiri daripada 4 orang jejaka perah-san (*huhu, jgn marah yer); Termizi a.k.a Skeletor, Syed Salleh a.k.a Flamix (*thanks NeYrA), Amizan a.k.a Coke-kren (*ko jgn asyik men game Prototype jer) dan mastermind iaitu Abg Zul a.k.a Yamakasi a.k.a Kuma sedang bertarung nyawa menyiapkan assignment system mereka.

Aku? Apa yang berlaku dengan aku?
Aku hanyalah seorang penyibuk di UMAHNO23. Di waktu aku ke-boh-san-an, aku akan menyibukkan diri dan membuat onar ketika mereka sedang fokus melakukan kerja. Tiada apa yang menarik tentang diriku.

Coretan dariku,
=KayZ=

6 comments:

Unknown October 29, 2009 at 4:40 AM  

sengal la ko... g la keje...

BUBuu October 29, 2009 at 10:45 AM  

ketok kpale dorg suh gi solat!
asyik wat keje....je! ;p

Neyra Shazeyra October 29, 2009 at 2:07 PM  

nama glamer dia flamix. kahkahkah. :)) paling shengal dowh. ade sebelah aku ni

K-Z October 29, 2009 at 8:02 PM  

ok... flamix... aku tuka...

Syed Salleh October 29, 2009 at 9:37 PM  

assignment kate kan :p
confirm jdik mcm robot dpn computer..
yg penting ni last sem..
wohooooooooooooooo !!

Mohamad Termizi October 30, 2009 at 10:51 PM  

system aku terbaik beb!!! aku bange dgn skill VB.net aku haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP