cara penghuni umah ni tido...

Wednesday, October 21, 2009

1. Coke.....

Selalu tido dengan mulut terbuka.... Itu menandakan dia mengalu-alukan kedatangan sesiapa sahaja yang ingin membuat lawatan kedalam mulutnye... termasuk cicak kobeng, lipas kudun, dan kumbang badak...

2. Mizi@skeletor

Selalu tidur mengiring.... (bagus2x)....tapi selu tutup muke dengan bantal... Itu bermaksud dia berasa malu dengan dirinya semasa tidur.... auatpun supaya senang mendapat mimpi2 yang indah katenye...(mimpi ape tu)

3. Yed@syed

Dengan gaya selamba sambil berpeluk tubuh... Itu menandakan bahawasanya beliau adalah seorang yang x berperasaan semasa tidor....(x paham aku dgn orang tua nih)...

4. Kuma@Yamakasi

Dengan gaya seperti anak dara yang baru disunting oleh kumbang....
dengan menggunakan selimut, beliau hanya menutup mata.... Bila time puncak selalau mengigau sambil berkata-kata.... x tau la ape yang di mimpikan.... Mungkin bermimpi menjadi seorang wakil rakyat yang sedang memberi ucapan ketika hampir hari pengundian.......( ko sokong parti mane?)pastu bantal dgn selimut aku semua atas tilam dier...pelik aku bile bgn pagi selimut hilang....

5. Maleng konggo@ Amir...

Aku x pernah tgk gaya dia tido... tapi lebih kurang macam coke gak gamakne.....

6. zack kusczack
dengan secara sopan santun.... (mcmane sopan santun tu, ha.... tu yg kite x tahu)
secara terjun tiruk dgn gaya bebas....hahaha



P/s: pergi bandar naik pink lady
kereta ferari frank lampard warna merah
klu marah n sakit hati
mcmane nak bg meriah......

adios

21 comments:

Unknown October 21, 2009 at 1:45 AM  

Ada kebenaran apa yang diperkatakan...
Tetapi...
Tidak silap penunggu ini, cara tidurnya unik...

Bayangkan bayi yang dibekung, siap bungkus kepala.
Bayangkan beluncas dalam kepompong, tetapi bulat.
Bayangkan ubi bakar, dalam aluminium foil.
Bayangkan Ramly berger, dalam kertas bungkusan.

Itu apa yang bukan aku seorang nampak tetapi satu rumah memperkatakannya. Satu perkataan semua setuju.
COMEL!

Ya, beliau comel ketika beradu.

Salam sejahtera.

yamakasi October 21, 2009 at 2:01 AM  

wei coke tak payah lar puji ijat lebih2....
nak wat camne...
dah tuhan jadikan die comel.....
aku bangga dgn kecomelan die...
(aku dipaksa oleh ijat ntuk tulis komen ni)
selamatkan aku!!!!!!!!

zack October 21, 2009 at 2:10 AM  

itu kire ok aku bungkus...
safety...
dari ternganga menunggu 'lizard poo's'
masuk mulut...
kan najis tu....

Neyra Shazeyra October 21, 2009 at 2:47 AM  

abg aku ade tak terjaga dari tidur setiap pukul 3pagi lg mcm dulu2? *cmne leh aku tau tebiat tdo die ni lak?

K-Z October 21, 2009 at 4:00 AM  

weh... cara aku tido mane?
nk gak...

BUBuu October 21, 2009 at 8:41 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Mohamad Termizi October 21, 2009 at 10:10 AM  

betul2.. mimpi yang indah jek.. suap kan choki2 kat bubuu

Mohamad Termizi October 21, 2009 at 10:12 AM  

kayz.. kalo care nak tdo ko ssh skit nak cite ah.. sbb ko tak tdo. mcm vampire da.. hehehe

Unknown October 21, 2009 at 10:15 AM  

tu la care nak elak kebangangan... tido nganga, oksigen masok lebih... time tido pun otak fresh... sebab tu aku genius... jangan kate peti ais, lori kontena pun bak try la... memang aku sunat sorang2 buat teman anak En. Z bersunat nati... amboi BUBuu, x padan ngan kecik! lambung tinggi2 kang! Mampus abang Sayang nak sambut... rendah je ye kamu pandang aku! Tak sedar ke kamu tu 12x ganda kecil!!!

Syed Salleh October 21, 2009 at 10:16 AM  

bubuu - perghhhhh !! org pun nak suap kan bubuu :p

kays - setau aku ko jenis yg tak tido bro, layan game 24/7 :p

K-Z October 21, 2009 at 10:30 AM  

eh... yeke? aku tak tido ke?
ehehehe... bru aku tau...
ingtkn tdo...

zack October 21, 2009 at 10:31 AM  

kay...
lu nyek pasal
gua bikin lg 1 post psl lu td...
tp susah skit....
nk kene buat research dulu....
coz lu kan jenis kupu2 malam....
so mcmane aku nak wat cr lu tdo....
nnti aku pikirkan....

BUBuu October 21, 2009 at 8:39 PM  

'KAUNTER MENYUAP BUBU'

hah! bratur2.. saye nk yg ensem2 dpan..
ok, syarat2 menyuap..
choki2 hendaklah asli..
sebelum menyuap hendak lah brtempik 'bubu comel'
sebanyak 3 kali..
yg menyuap hendak lah senyum selebar mungkin..

BUBuu October 21, 2009 at 8:43 PM  

coke-ren- i wonder klu kne lmbung tggi2 sape la

yg sambut dlu..

haip! *wat muke garang kat coke-ren*

jgn ckp bubu tecik eh.. ckp 'ketot' !

kurang zat.. ;p

Syed Salleh October 21, 2009 at 11:45 PM  

ha3..
ketot, pi cute giler weyhhh !!
senang di angkat ke mane2 :p

Unknown October 22, 2009 at 1:11 AM  

hahaha...
ape kate panggil bantut!
best x?

BUBuu October 22, 2009 at 10:12 AM  

sbb 2 nama 'bubu' dwujudkn, khas wat org2 yg tbantut..

haha!! cam comel je kuma tito.

p/s.zack, pe kate amik gmbar dorg time tdo..meriah ckit..

zack October 22, 2009 at 11:59 AM  

AKAN DIUSAHAKAN...
BUBUU JGN RISAU AKAN KU HIGHLIGHT KAN GAMBAR YED WTF TIDORRRRRRRRRRR.............

K-Z October 23, 2009 at 1:35 AM  

naseb bek la aku dh xtdo kat uma tu...
xde la gmbr latest cara aku tido...
dolu-dolu nyer gmbr kot ader...

Unknown October 25, 2009 at 3:41 AM  

Di sini aku umumkan dilarang post gambar seperti permintaan BUBuu... nak tahu kenapa? Jumpa aku...
Kalau degil, be brave to accept the consequences from entire house!!!

Salam Sejahtera

K-Z October 29, 2009 at 10:01 PM  

haha...
komen berbaur ugutan nmpkny...

biarlah cara2 penunggu UMAHNO23 tidur hanya sekadar bayangan sahaja...
tidak lah perlu ditunjukkan keadaan sebenar kerana perkara yang sebenar itu kadang kala tidak perlu ditunjukkan...

pe yg aku cakap nih?
aku ke yg taip cmnie?
(",)??

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP