Pengenalan Admin a.k.a. COKE-KREN

Wednesday, October 14, 2009

Wallawei!!! Apa ke jadahnya aku buat ini? Promotion diri! Sapa rasa ini promotion jangan lah marah, mahu kutuk... terpulang, mulut anda aku tidak boleh buat apa-apa... kalau aku boleh buat apa-apa, memang aku jahit supaya dosa korang tidak tambah sebakul... hahaha... cakap orang tetapi aku pun sama sahaja... bangang aku ni!


name: En. Amizan Akmal a.k.a. cokekren, coco. korok dan macam2
D.O.B: 11/03/1987
age: (kire sendiri)
expertise: computer, programming, media(skit2)
status: single (banyak songeh)

Ya... itulah sedikit sebanyak tentang aku... Mahu lebih? Bak mai no tepon... berani? hehehe... Sepertimana yang diceritakan dalam MUKADIMAH, blog ini menampilkan apa yang akan ditampilkan bila penunggu-penunggunya mahu menampilkan apa yang ingin ditampilkan...

Korang pening tak dengan aku? Peduli apa aku... mulut aku, tangan aku, jari aku, lappy aku! hehehehe... Hurm... Moga-moga blog ini mendaat sambutan kerana ia di peringkat bayi dan penunggu-penunggu lain belum menunjukkan minat untuk pos apa-apa artikel waktu ayat ini ditulis... Tidak mengapa, aku akan hantui mereka sehingga mereka menurunkan jampi serapah ke dalam blog ini...

Akhir kata...
Bangang la budak2 ni... Woi, kalau korang baca ni, pos la ape2... kate penunggu umahno2... jangan senyap... join la aku ngan sekertor mengilai!!! Gampang!...

Salam sejahtera

7 comments:

BUBuu October 16, 2009 at 11:42 AM  

well 1st of all..im not dat dak 'bangang' tp cikit2 2 ade la kot.. ;p
blog ni besh!! nk bg 10/10!;)

K-Z October 16, 2009 at 12:45 PM  

klau cket2 tu bkn 'bangang'...
dy lembut sket bunyi ny...
'bengong'... ngeeng ngeeng...
teettttttttt...
hahaha...
(dh kene jampi dgn si bubu nie, otak aku rasa macam nk bengong jek...)

BUBuu October 16, 2009 at 3:40 PM  

haha!! oit! kayz, i rase u da kne simptom2 pnyakit cikungunya nih..cam da x btol jerk..;p

K-Z October 16, 2009 at 6:34 PM  

yeke? rasa macam tak lh...
maybe kene penyakit dari cikgu nya...
hehehe....
sapa cikgunya?
tttteeeeetttttttttttttttttt.....

Unknown October 19, 2009 at 12:59 AM  

woi2...jangan meneyamak bawah kain aku... korang ni... g men jauh2!!!

BUBuu October 21, 2009 at 8:56 AM  

kayz- huk..huk.. kayz, dia alau kite..

Normi October 21, 2009 at 10:14 PM  

Anyway, mizan, love the blog header.. y'all looks like a gang of "ghost buster" lah.. ahahhaha.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP