Mukadimah!

Tuesday, October 13, 2009

Kewujudannya agak lewat sedikit dimana penghuni-penghuninya sudah hampir menamatkan pengajian, tetapi semangat kesinambungan terhadap blog ini sangat tinggi kerana ia melampirkan kisah-kisah tauladan dan pedoman...

ahh... lancau lah... kencing je ayat atas ni... dalam blog ni kami isi ngan rojak dan belacan kehidupan beberapa orang pelajar IPT separuh swasta, separuh awam (aku x tau tempat aku blaja ni IPTA ke IPTS, mybe dak2 ni tau kot... nak tanye masing2 da tido mase aku tulis sarap ni)...

ape2 hal aku orang first tulis... wahahaha... sebab aku yang create, tapi idea bersama budak2 ni ler...
erm... tukang karut untuk blog ni ade 7 orang semuanya... nanti2 ade la post dorang ni... buat mase ni, korang rabakkan mata bace post aku ni... aku tulis ni pun dalam kul 3.20 pagi... lepas balik lepak mamak ngan budak2 ni...

adoi... sejuk lak suhu bilik yang selalu panas ni... patut la, kat luar hujan... pergh... dapat tido... nak tido ni... habiskan dulu post ni...

skang ni yang berjaga hanya 2 orang, aku (cokekren) ngan skelertor... crappy life da tido...
kat bilik sebelah pun da tido si yamakasi ngan ****(aku x tau name blog die sebab x tanye lagi),
ade lagi, kat bilik bawah (bilik orang gaji) ade sorang da tido awal, x follow kitorang pg lepak td... si ****(sebab x mnx permission lg bleh x post name die kat blog ni)... argh... mamposlah...

skelertor lak nga sebok update bolg die tu... dah... jari ni da mintak2 nak korek hidung sambil baring atas katil si crappy life tapi berlapik tilam aku lah... (aku pinjam sebab die xnak pakai)... nak tido...
gerak dlu!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP