Tabung Patung

Wednesday, October 14, 2009

Aku tengah duk kusyuk buat assigment... bosan... aku sangkut... x tau ayat ape lagi aku nak goreng kat dalam assignment ni... kalau dalam Bahasa Malaysia mungkin senang la aku nak goreng macam bese aku goreng nasi goreng... yang menjadi problem disini dimana disitu... assignment aku 100% dalam bahasa penjajah... celaka la... mane hilang daulat bahasa kite pada masa dahulu menjadi bahasa perantara antara saudagar-saudagar yang berlabuh di perairan Melaka...

Bangang! Tidak masuk tajuk langsung apa yang aku coretkan dekat atas ini... Pelik tidak bila korang baca artikel aku yang bukan skelertor, crappy atau blogger-blogger umahno23 tulis ini. Aku cuba untuk membakukan penulian aku dan ternyata aku menghadapi kesukaran kerana telah terbiasa dengan tulisan pesanan ringkas yakni SMS. Kita serupa...

Lari tajuk lagi... goblok! Sebenarnya begini, saat aku kebuntuan menyudahkan tugasan... aku mengambil kesempatan untuk meneroka bilik si yamakasi dan partner dia. Saat aku masuk ke dalam bilik tersebut, aku terus melandingkan badan aku ke atas tilam beliau bersebelahan beliau dengan tujuan untuk mengganggu beliau membaca forum-forum di syok.org. Sambil itu aku bertanya kepada beliau soalan-soalan yang agak mendidihkan kesabaran beliau tetapi aku lihat beliau hanya diam membisu seperti takut akan aku walaupun dia 5x ganda besarnya dari aku... (hahaha, aku kuat)

Sekilas aku toleh ke kiri meja beliau dan terlihat suatu bentuk objek yang aku ingat beliau dapat dari classmate kami. Tabung! Dan terdapat syiling di dalamnya dimana hanya sampai tahap peha patung tersebut... Seingat aku, patung itu merupakan patung karakter jantan yang tidak memiliki seurat benang. Tetapi beliau telah menutup malu patung tersebut dengan menutup kemaluan patung itu. Dengan pita selofan berwarna putih dan kelihatan seperti memakai adult dryper. Patung itu sedikit lucah dimana 'pedang' kontot terkeluar sedikit dan boleh dirasai dengan jari anda. Tidak tahu lah apa yang golongan hawa buat jika memegang patung tersebut. Aku terasa agak tercabul dengan rekaan patung itu. Anda lihat sendiri penyudah patung tersebut di bawah...

Anda boleh lihat sendiri sedikit bonjol dihadapan adult dryper patung tersebut seperti ia sedang berada dalam keadaan gersang. Aku rasa pereka tabung itu seorang yang &%$#@... tetapi berjaya mereka sesuatu yang mendapat sambutan... Dan pemberi hadiah patung ini kepada yamakasi adalah seorang perempuan!

Cuba kalau lepas ini aku sarankan pada yamakasi untuk membalas hadiah perempuan itu dengan dildo! Hahahaha... Bangang

4 comments:

K-Z October 16, 2009 at 12:46 PM  

eh... xde sape ke nk comment kat cni???
pelik kan... nape haa???

teeettttttttttttt...

Unknown October 19, 2009 at 12:59 AM  

mereka berasa tercabar kot.... hahahaha

BUBuu October 22, 2009 at 1:38 PM  

dildo???

yum yum..

hahah!!!

Neyra Shazeyra October 25, 2009 at 8:43 PM  

camne aku leh terlepas entry ni? wahhhhhh rindunya kat mamat kuning aku bg kat yamakasi tuh. haha. sorry zul. patung tuh lucah sangat. aku lupa nak pakai kan pampers

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP