nak sangat emblem aku kan...... HAMIK!!!!

Monday, October 26, 2009



simple je kan.....
aku dah kate dah...
korang x nak dengar....

ianya melambangkan kehidupan aku yang simple mimple...
x yah nak to complecated...
simple is the best.....

1 more thing is
to fan MU(Manchester United)
gua bau kekalahan malam td lg la....

Gol Torres separuh masa kedua,
Gol Ngog saat-saat akhir,
Nampaknye MU putih mata,
Lagi-lagi biler Liverpool rembat macam petir.

Mascherano kene kad merah,
Carragher kene kad kuning,
Lu orang jgn marah,
Nanti ferguson peningh.

4 comments:

K-Z October 26, 2009 at 4:40 PM  

weh... kecikkan logo ko...
besar sngt smpi xleh load...

K-Z October 29, 2009 at 3:07 AM  

aku dah dapat load logo ko kat dlm aku ny blog...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP