feeling like giving up

Tuesday, December 15, 2009


haduh lame sunguh aku tak bercorek kat blog nih kan.. heheh... bukan tak sudi tp takde idea... sudah bp lame umah no 23 jd sejarah... maka penghuni nye pun mencari jalan hidup masing2, ntah jumpe ntah tidak.. aku pun salah seorg dari mereka...

dl time blaja rase nak cpt habis jek sbb dlm hati berangan nak keje kat office yg cantik, company besar, gaji promising.. tp biler da hbs blaja attempt utk kearah angan2 tu ade tp hancur sume nye.. berkali2 resume dikirim ke sane ke mari jawapan senyap menjadi santapan.. rase nak give up pun ade.. mcm nak tgu org masuk meminang pun ade hahahah.....

arini aku decide ari last aku g kursus MDEC J2EE kat KL.. bukan kerana tak mampu nak catch up tp rase tak sangup dengan keadaan poket yg kering bak padang pasir skang ni.. kursus 3 bulan takde elaun ape aku nak makan.. so ade sbb munasabah aku lepas kan peluang nih.. rase sayang nak lepas kan tp ape kan daya pasir jek tgl dlm poket... aku mintak maaf gan diri ini....

ape kah nasib ex penghuni ku yg lain... herm.. tgu laah post dorang lak.. skelertor melaporkan nasib malang dan hampe dari tempat duduk yg suam.. arios heheheh

1 comments:

Neyra Shazeyra December 16, 2009 at 5:09 PM  

sabar mizi. aku dh dapat dah keje kat petronas. temporary job jek..sbb aku nak sambung degree...tmpat2 len aku gi interview pon dapat jgk. hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP