Macam kenal tapi siapa ya?

Saturday, January 2, 2010

Dalam keadaan bosan, aku melayari internet. Berklik2 telah aku klik. Berpage2 dah aku redah. Setelah beberapa lama aku berkapal layar melayari internet, aku tiba di sebuah website kepunyaan radio kegemaran aku telingaku, RedFM. Diulangi, bukan aku. Telinga aku jer.

Terus aku ke bahagian Photo (mcm tau2 jer kat mane nak cari) 2nd page. Kat sana aku terlihat tubuh yang pakai susuk sesusuk tubuh yang aku kenali. "Eh, nie cokren kan?" kataku dalam hati. Perghh.. Muke camtu pun leh masuk website ke? Ahaks.. Dah la bergambar sebelah awek nama Sabrina.. Ops.. cmne leh tertau lak nih? Hehe..


(picture taken from RedFM website)

Actually ini memang gambar Cokren. Dia telah dijemput menghadiri satu parti harijadi untuk RedFM Breakfast Show yang telah bersiaran selama 1 tahun. (Aku yang dengar RedFM, Cokren yang dpt nama, chet..) Gambar ini diambil oleh jurukamera RedFM (bukan aku) selepas berakhirnya satu aktiviti berupa game yang dinamakan Ping Pong. Cokren adalah peserta game tersebut (tapi dapat 2nd place).

Soalan: Game Ping Pong tu mcm mana?

Game Ping Pong ini amat unik. Ia tidak memerlukan bat pingpong untuk bermain. Ia menggunakan dua bola pingpong dan seluar... *pang.. pong.. dush.. adoi... Atas sebab2 tertentu, cara2 bermain Ping Pong tidak dapat didedahkan. Untuk maklumat lebih lanjut sila hubungi Cokren. Klau korg nk tanya aku leh gak, tapi jgn lak gtau cokren yang aku gtau korg..

Selain dapat bermain Game Ping Pong, Cokren juga dapat 2 keping tiket wayang AVATAR, sehelai baju RedFM dan paperbag RedFM. (serta dapat tau nama pasangan dy utk game tuh, namanya Sabrina)

KayZ melaporkan dari tempat kejadian.
(penulis telah mamai ketika entry ini ditulis ditaip)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP