APE YANG AKAN TERJADI SELEPAS NI.....

Tuesday, November 10, 2009

season july-december 2009 semakin hampir ke penghujungnya dengan tarikh akhir kami semua akan meninggalkan bumi beranang pada 24/11/2009...
Ini bermakna rumah no 23 akan kami tinggalkan buat selama-lamanya....
x pasti kembali ataupun tidak....

kepada rakan-rakan rumah.....
skeletor, flammix, coke-kren, maleng, kayz......
gua menyusun sepuluh jari,
duatangan dihulr...

ape yang akan terjadi di episod selepas ini...
ha... itu yang kite x tahu...
berkemungkinan aku akan menjadi seorang penternak kambing yang berjaya di johor ataupun akan meneruskan legasi syarikat construction keluarga aku.....
rasenye aku nak buat dua2 skali....

yang lain????
adakah kuma akan meneruskan legasi rempitnya???
adakah skeletor akan terus bermain dengan laptopnya????
adakah yed still ride moto lg????
adakah coke akan terus meneruskan mengayat perempuan????
adakah maleng akan terus menyendiri di bilik bawah????
adakah kay akan terus belajar????

ha...
tu yang kite x tahu.....

kepada tuan-tuan name yg di perlihatkan ini silelah post kan ape yg korang nak jd lepas ni.....

wassalam............

12 comments:

BUBuu November 11, 2009 at 11:00 AM  

korang sume nk pindah, msti byk barang2 nk di angkut kn?
ape kate, klu sape yg ade stok makanan lebih2, piring astro lebih2, bg je kat bubu, x la byk sgt korg nk bwk balik umah masing2 nnt, pastu x yah suh lori dtg amik barang..
hihihihihihi!!!

K-Z November 12, 2009 at 3:20 AM  

bubuu, klau nk bleh jer... amek jer la...
pe kata bubuu suh abg syed salleh antakan brg2 tu nek moto dy...
bnyk brg2 yg nk ditinggalkan spt peti ais yg dah rosak, dapur gas yg dh xde org nk claim, pokok pisang yg dh xde sape nk jaga dan mcm2 lg...

amacam?
bleh ka encik syed salleh?

yamakasi November 13, 2009 at 8:54 PM  

aku rasa nama blog ni kena tukar lar...
jadi EX penunngu umahno23
kalau nak lagi sedap tukar jadi EX5 JET.....

Unknown November 14, 2009 at 5:28 PM  

hah...ngade nak memba'JET'kan diri ko la kuma...

K-Z November 14, 2009 at 7:10 PM  

aku sokong yamakasi mau kasi tuka nama blog...
tapi "ex5jetumahno23"?
xbest2...

Mohamad Termizi November 14, 2009 at 10:09 PM  

bubbu - kalo nak stock makanan lebih2 u mintak kat yed.. die byk giler stock makanan tp kedekut gan kiteorg hehe.. so byk lah stock2 yg tak hbs..

kay - yed takkan nye nak bwk moto g KL.. "moto aku virgin lagi" tu lah ayat die dari dl.. yg sbnrnye die tak brani hahahahaha

syed - wlupun ko tak comment lagi aku mintak maaf kutuk2 ko hehehe...

Syed Salleh November 15, 2009 at 12:52 AM  

ha3.. entah ah, aku budget naek kete jewk kowt..

part makanan dah kasi kat bubuu tadi.. semonge diewk kembong mkn stock campbell soup aku :p

K-Z November 15, 2009 at 11:47 AM  

ahaha... ayat dasat tuh "moto aku virgin lg"...

zack November 18, 2009 at 1:00 PM  

moto aku masih teruna....
bujang trangtang tang tang.....

K-Z November 18, 2009 at 9:52 PM  

kire boleh la tu...
huh... xleh...

moto yed virgin lg...
moto zack masih terune...
xleh dibiarkan berdua-duaan...
nanti ader yang ketiga...
hahahaha...

BUBuu November 20, 2009 at 5:07 PM  

hahahaha!!!
da tau da yed kedekut mknn ngan korang..
dia sndri ngaku dlu..
;p
btw..
i reallly2 gonna mish u all so much..
realllyyy..
=)

K-Z November 21, 2009 at 1:20 AM  

i also gonna mish you too...
uhuk... really also... uhuk...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP