Geng! Ape jadi dengan pengembaraan???

Monday, July 18, 2011

Guys,

Hampir 2 tahun kite da tinggalkan UMAHNO23. Wak happeng? (What happen) Masing-masing ade haluan hidup masing-masing yang masing-masing nak capai. (Masing/masing-masing, ape beza ea?)

Blog UMAHNO23 pun da senyap jer. Sesetengah dari penghuni masih aktif dengan blog masing-masing. Ade juga yang dah "terkubur". (Hidup lagi ye bukan dah mati) Contoh terbaik aku sendiri la.

Nak citer kejayaan sorang-sorang penghuni, nanti aku di tuduh menghendap hidup korang lak kan... Sendiri citer la.

Aku,
Aku sekarang kerja kat syarikat (kecik je) yang aku buat LI (Latihan Industri) dahulu. Alhamdulillah aku happy siap berjaya miliki ape aku gembar-gembur kan mase kat umah sewa dulu. HAHAHA!!! (Cis, bangge macam haram, jangan marah) Tapi... Hidup di KL, demand lebih dari yang aku sangka. Sekarang aku terpakse buat part-time mengemis dekat kaki-kaki lapan dewan-dewan bahasa dan pustaka. (Kencing je) Aku hidup orang kate boleh la, kalau nak mewah jual diri la kan... hahaha So, aku x jual diri tapi hidup berlandaskan agama dan al-Quran. Amin (Celaka korang mesti gelak kan!)

Insyaallah kahwin... lambat lagi... hehehe

Itu jelah pasal aku! Penghuni yang lain haram aku x tau!

Aku x tau korang still singgah lagi x kat sini tapi kalau korang bace post ni, aku ingat kite kebumikan je blog UMAHNO23 secare rasmi. Imam, majlis tahlil ngan persiapan semua nanti kite tong-tong la ye. Aku x masyuk nak sponsor sume.

Tapi... kalau ade yang nak mempertahankan UMAHNO23, sila sediakan paku, tukul dan kayu penahan. Boleh bina tiang seri ramai-ramai. Kasi kukuh.

I'm out!

Sekian Nukilan Seniman Kaki Lapan Bahagi Sembilan Dapat *%#@

Hahahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP