Kedai Buku Online StormReaders.. Jom baca buku..

Saturday, February 20, 2010

Salam Reader Blog UMAHNO23..

Dah lama aku tak contribute pape kat blog ni. Tak tau la blog UMAHNO23 ader lg ke tak readers. To all readers, please raise ur feet.. nk kire nih.. hehe..

Dah2, xyah nk mengarut2..




Kali ni aku nak memberitahu kat korg bahawa aku ada membuka satu gerai buku online melalui laman web www.stormreaders.net/kayzresources. Buat masa ni kedai buku StormReaders menawarkan buku-buku motivasi dan ilmiah keagamaan terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. dan akan diperkembangkan kepada penerbit lain pada masa akan datang.

Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan buku-buku terbitan Telaga Biru Sdn. Bhd. silalah berkunjung ke kedai buku online KayZ Resources atau korg boleh berurusan melalui email di alamat admin.kayzresources@gmail.com jika terdapat sebarang pertanyaan.

Selain dari itu, KayZ Resources juga ada menawarkan urusan jual-beli kerata. So pada sesiapa yang nak jual @ beli kereta, boleh juga berurusan dgn KayZ Resources.

Sekian terima kasih..

2 comments:

zack February 26, 2010 at 1:59 PM  

ko dah tuko kete ke blom kay....
x kan jual kete pkai kancil lg.....

K-Z March 2, 2010 at 12:54 AM  

haha.. tu kancil kesayangan tuh..
banyak nostalgia tercipta kerana kancil tuh..
xmampu aku nak lepaskan kancil yg banyak berjasa pada aku..

hehe..
aku baru jer mula berjinak2 dlm industri nie..
klau ader ruang utk aku berurusan dgn ko, bgtau la yer..

ko bile nk dtg cni?
klau ko nk dtg, jgn lupe bawak abg sebilik ko..
soh dy amek barang dy..
dh lama menyemak kat umah aku tuh..
xgheti2 ke nk amek?
klau xamek, nt aku jual kat tokey besi burOk..
haha..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP